September 17, 2020

Zikir Sayyidul istighfar

 Assalamualaikum, entry kali ni sangat pendek. Aku just nak share pasal zikir sayyidul istighfar. Aku tahu pasal zikir ni pun lepas dengar perkongisan dari Neelofa dengan Prof.Muhaya tempoh hari. 


Allahu, sangat terkesan dengan perkongsian dia. Tetiba rasa sebak nya dalam dada. Rasa deep gila bila baca zikir ni. Sungguh! Rasa banyak nya dosa dosa aku yang dah buat. Tapi Allah masih beri aku peluang, masih beri kasih sayang Dia.

So, this is the Zikir. 


Zikir yang di kongsi oleh Neelofa
 

Aku siap print dan laminate untuk aku tampal & hafal. InshaAllah akan aku amalkan bersama ahli keluarga. So gaiss, sila la save dan print. Korang pun patut amalkan. Maksud dia sangat mendalam zikir ni.

Moga bermanfaat!


thanks for reading my blog. See you next entry.

Much Love,

Mamy Bea

No comments:

Zikir Sayyidul istighfar

 Assalamualaikum, entry kali ni sangat pendek. Aku just nak share pasal zikir sayyidul istighfar. Aku tahu pasal zikir ni pun lepas dengar p...